Filmą galima žiūrėti tik Lietuvoje

Portalas yra skirtas Lietuvos mokyklų bendruomenėms. Dėl autorinių teisių apribojimų portale esančius filmus ir metodologiją galima peržiūrėti tik esant Lietuvos teritorijoje. Filmo neturi galimybės žiūrėti ir tie, kurių interneto tiekėjai nurodo ne Lietuvos IP adresą.

Filmą galima žiūrėti tik prisijungus.

Norėdami žiūrėti filmą, turite būti prisijungę.

Edukacinėje platformoje galimybė naudotis vystoma dokumentinių filmų ir metodinių priemonių baze suteikiama tik užsiregistravusiems ir prisijungusiems vartotojams.

Skirta:

5-7 klasėms

Trukmė:

50 min.

Metai:

2011 m.

Šalis:

Lietuva

Kalba:

Mongolų, tibetiečių, titrai lietuvių ir anglų

Temos:

Socialinė atskirtis, Šeima, Tarpkultūriškumas

Filmo aprašymas

Dvylikametis mongolas Gala, prieš 2 metus netekęs tėvo, bando išgyventi pardavinėdamas cigaretes turguje, tačiau jo mama nusprendžia, kad jis turėtų tapti budistų vienuoliu – lama. Patekimo į vienuolyną idėja – vieninteliu būdu Galai išvengti skurdo ir įgyti išsilavinimą – pamažu užsikrečia ir pats berniukas. Jis pradeda lankytis viename pačių disciplinuočiausių Mongolijos vienuolynų Pethub ir bando į jį patekti. Nepaisant Galos noro tapti vienuoliu, jis gana išdykęs ir problemiškas. Ar šios jo charakterio savybės nesutrukdys jam pasiekti savo tikslo?

Kūrybinė grupė

Režisierius:

Eglė Vertelytė

Operatorius:

Gerelsukh Otgon, Eglė Vertelytė

Montažas:

Gerelsukh Otgon, Eglė Vertelytė

Prodiuseris:

Arūnas Matelis

METODOLOGIJA

Metodinė priemonė skirta padėti struktūruoti diskusiją su mokiniais po filmo peržiūros apie šias temas: lygios galimybės, vaiko interesai, teisė į minties, sąžinės ir religijos laisvę, teisė į saugią vaikystę, apsauga nuo įvairaus pobūdžio smurto, nepriežiūros, grubaus elgesio bei išnaudojimo, teisė į kokybišką ir prieinamą mokslą, Metodine priemone siekiama padėti susieti filmo siužetą su mokinių socialine realybe, supažindinti juos su Lietuvos kaip daugiakultūrės šalies istorija ir formuoti teigiamą požiūrį į etnines grupes bei skirtingas kultūras.

Metodinėje priemonėje pateikiamas sąvokų žodynas, filmo aprašas, klausimai filmui aptarti, praktiniai užsiėmimai. Atskirai aptariamas Lietuvos kontekstas atskiroms filmo temoms: mongolų-totorių bendruomenė Lietuvoje, skurdas Lietuvoje ir smurtas prieš vaikus.

FAILAI ATSISIUNTIMUI