Šios svetainės funkcionalumams užtikrinti reikalingi slapukai. Tęsdami naršymą Jūs sutinkate naudoti slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų kaupiamą informaciją rasite mūsų privatumo politikos puslapyje.
Sužinokite, kas yra „Nepatogaus kino klasė“, kaip ja naudotis ir kaip platformos pagalba galite su moksleiviais kalbėti apie žmogaus teises.
Žmogaus teisių edukatorės pasakoja, kaip dirbti su moksleiviais pasitelkiant dokumentinį kiną: kaip pasiruošti filmo peržiūrai ir ką daryti po jos.
Praktiški patarimai, kaip užtikrinti saugią erdvę po filmo lydinčiai diskusijai ir kaip padėti moksleiviams reflektuoti savo jausmus ir emocijas.
Svetainė apie smurtą artimoje aplinkoje ir smurtą lyties pagrindu, kurioje gausu informacijos ir patarimų įvairių sričių specialistams.
Viena seniausių Lietuvoje nevyriausybinių organizacijų ir viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos telefonu ir internetu tarnyba.
1997 metais įsteigta emocinės paramos tarnyba vaikams ir paaugliams, teikianti nemokamą ir anonimišką pagalbą telefonu bei internetu.
Emocinė pagalba telefonu vyresnio amžiaus žmonėms, suteikianti galimybę kalbėtis įvairiomis temomis, aptarti aktualijas ar tiesiog pasišnekučiuoti.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos informacinė svetainė, kurioje surinkta įvairi informacija apie saugų elgesį elektroninėje erdvėje.
Nevyriausybinė organizacija, skatinanti saugios nuo seksualinio smurto aplinkos kūrimą ir skleidžianti informaciją apie seksualinio smurto prevenciją.
Jaunuoliams (-ėms) skirtas klausimų ir atsakymų rinkinys, skirtas pratintis kalbėtis apie lytiškumo temas ir rasti atsakymus į rūpimus klausimus.
„Nepatogaus kino klasės“ (NKK) bendruomenei pristatome naują metodinę medžiagą „Autorinės ir gretutinės teisės“, sukurtą specialiai mokytojams, jaunimo darbuotojams ir edukatoriams, dirbantiems su 5–12 klasių mokiniais.
Kompasas“ yra praktinis pilietiškumo ir žmogaus teisių švietimo įrankis ir resursas. Pirmąkart leidinys pasirodė 2002 m., o 2010 m. buvo išverstas į lietuvių kalbą. Šiuo metu jis yra prieinamas daugiau nei 30 kalbų!
Jauniems žmonėms ir su jais dirbantiems bei bendraujantiems skirtas leidinys, kuriame supažindinama su psichologinėmis krizėmis bei jų įveikos būdais.
Švietėjams skirtas Lytiškumo gidas padeda susipažinti su terminais, metodika ir gali padėti palengvinti procesą, ieškant patikimos informacijos.
Tėvams, mokytojams ir švietėjams skirtas leidinys, kuriame apžvelgiama lytiškumo ugdymo situacija Lietuvoje ir pateikiamos rekomendacijos.
2 dienų mokymų metodologija apie smurtą lyties pagrindu, skirta mokyklų bendruomenėms, taip pat jaunimo darbuotojoms (-ams) ir edukatorėms (-iams).
Rekomendacijos ir įrankiai mokytojams ir edukatorėms, kaip su moksleiviais lyčių klausimais kalbėtis patrauklia forma (su komiksais ir protmūšiais).
Leidinys pateikia septynių žingsnių programą, kuri leis planuoti pokyčius mokykloje bei suteiks metodologijų užsiėmimams su moksleiviais.
Leidinys mokytojams, pateikiantis naudingą informaciją ir metodines užduotis apie elektronines patyčias darbui su moksleiviais.
Metodinis leidinys skirtas padėti mokyklos bendruomenei ir tėvams suprasti, kas yra įvairovė ir ką reiškia pagarba kitoniškumui.
Nacionalinė ataskaita, apžvelgianti mokyklose vykstančių homofobinių ir transfobinių patyčių bruožus ir kaip yra sprendžiama ši problema.
Medijų raštingumo ir kritinio mąstymo ugdymo metodika yra skirta jaunuoliams, dirbantiems su bendraamžiais informacinio raštingumo temomis.
Klasių auklėtojoms (-ams) skirtos metodinės gairės ir galimų veiklų aprašymai, padedančios vykdyti patyčių prevenciją mokykloje bei atskirose klasėse.
Mokytojams skirtas leidinys, kuris padeda į mokymo programas įtraukti klausimus ir interaktyvias užduotys, susijusias su jaunuolių veikla internete.
Metodinė medžiaga 9-12 klasių dalykų mokytojams (-oms), mokyklų bibliotekininkams (-ėms), vadovėms (-ams) apie medijų ir informacinį raštingumą.
Gairės su skaitmeniniu turiniu dirbantiems specialistams, padedančios užtikrinti skaitmeninės erdvės prieinamumą įvairių galimybių ir poreikių vartotojams.
6-7 klasėms skirtų vadovėlių ir kitų mokymo(si) priemonių apžvalga, kurioje vertinamas lyčių stereotipų paplitimą švietimo sistemoje.
Rekomendacijos pedagogams ir tėvams (globėjams), kaip kalbėti ir diskutuoti su jaunuoliais lyčių lygybės ir lytiškumo ugdymo temomis.
Teorinės ir praktinės gairės, užsiėmimo planai 5-8 klasių mokinius (-es) ugdantiems specialistams, dirbantiems su lytiškumo ugdymo temomis.
Leidinys, temiškai papildantis žmogaus teisių ugdymo vadovą „Compasito“ seksualumo ir lyčių vaidmenų temomis, ypač trans* iššūkiais ir patyčiomis.
Europos Komisijos rinkinys, siūlantis kūrybiškas ir įdomias užduotis bei metodus dirbantiems su vaikais žmogaus teisių ugdymo temomis.
Švietimo vadovas, pateikiantis kokybišką informaciją, įrankius ir patarimus, kurie padės dirbti su jaunuoliais žmogaus teisių temomis.
Metodinis rinkinys skirtas kovoti su neapykantos kalba (ypač virtualioje erdvėje), pasitelkiant žmogaus teisių ugdymą bei kritinį mąstymą.