Norėdami žiūrėti filmą, turite būti prisijungę.
Edukacinėje platformoje galimybė naudotis vystoma dokumentinių filmų ir metodinių priemonių baze suteikiama tik užsiregistravusiems ir prisijungusiems vartotojams.
Čekija | 2004 | 90 min.
Filmo režisieriai sukūrė netikro prekybos centro konscepciją – Český sen („Čekijos svajonė“) bei milžinišką komunikacijos kampaniją naujai besikuriančiam prekybos centrui reklamuoti. Verslininkais apsimetę du kino studentai sugebėjo įtikinti reklamos agentūrą ir viešųjų ryšių agentūrą sukurti jiems kampaniją. Čekijos greitkeliuose pasirodė reklaminiai stendai, o Prahoje išplatinta 200 000 lankstinukų. Buvo sukurta ir televizijoje bei spaudoje paskleista reklamų serija. Reklaminės kampanijos šūkiai buvo „neateik“, „neišlaidauk“ ir kt.
Filmo kūrėjams į „netikro“ prekybos centro atidarymą pavyko pritraukti daugiau nei 3 000 pirkėjų, tačiau tai, kas iš tolo atrodė kaip didžiulis pastatas, iš tikrųjų buvo tik drobinis fasadas paremtas pastoliais. Kai „klientai“ pagaliau suprato, kad buvo apgauti, reagavo įvairiai. Kai kas suprato filmo kūrėjų žinią, kai kas bandė ją vertinti optimistiškai („Bent pakvėpavome grynu oru“), tačiau dauguma buvo pikti, o daugelis nusprendė kaltinti valdžią.
Galimybę žiūrėti šį filmą suteikia projektas „Nepatogaus kino klasė: sisteminio pokyčio link“, kuris yra finansuojamas 2019 – 2024 m. Lietuvoje veikiančio EEE finansinio mechanizmo Aktyvių piliečių fondo, pilietinei visuomenei Lietuvoje stiprinti ir pažeidžiamoms grupėms įgalinti. https://eeagrants.org/. Taip pat, prie projekto įgyvendinimo prisideda Lietuvos kino centras.
Metodologija:
Prisegtame faile galite rasti daug patarimų, rekomendacijų, metodų bei kitos reikalingos informacijos, padedančios pravesti edukaciją po dokumentinio filmo peržiūros.
Užsiėmimų su jaunuoliais metu taip pat kviečiame remtis: