Registruotis Prisijungti

Metodiniai leidiniai

Lietuvoje ugdymo programos parengtos taip, kad skatintų vaikus būti atvirus ir jautrius, gerbiančius kitus žmones, kitokią išvaizdą, nuomonę, siekiančius dialogo ir tarpusavio supratimo. Taip pat ir Lygių galimybių įstatymas švietimo įstaigas įpareigoja užtikrinti, kad ugdymo programose ir mokymo priemonėse nebūtų diskriminavimo ar diskriminavimo propagavimo dėl asmens amžiaus, lyties, lytinės orientacijos, negalios, rasės ar etninės priklausomybės, religijos ar įsitikinimų. Vis dėlto visuomenėje, kurioje vis dar akivaizdus nepakantumas kitoniškumui, svarbu įgalinti pedagogus siekti įvairių kultūrų socialinio koegzistavimo ir diegti visuomenės narių vertybines nuostatas, ugdyti gebėjimus ir teikti būtinų žinių, taip atveriant galimybes tarpasmeniniam, tarpkultūriniam dialogui.

Metodinis leidinys „Pagarbos kitoniškumui ugdymas pradinėse klasėse“ skirtas padėti mokytojams, mokyklos bendruomenei, tėvams suprasti, kas yra įvairovė ir ką reiškia pagarba kitoniškumui, kuo aktuali ši tema ir kokia situacija Lietuvoje, pasiaiškinti, iš kur atsiranda stereotipai ir kokie stereotipai dar gyvi mūsų visuomenėje bei mokykloje, kodėl svarbu juos atpažinti ir ką daryti, siekiant ugdyti pakantesnę, demokratiškesnę, humaniškesnę visuomenę.

Metodinį leidinį parengė V. Gabrieliūtė ir A. Giniotaitė.

Rėmėjai ir partneriai